Parti Süsleri

Little Fairy

Posted on: September 20, 2012

Kız çocuklarına uygun bir tasarıma başladım. Minik prenseslerin doğum gününü süsleyecek bu tasarımı çok beğenerek yaptım. Yaş aralığı 3 ile 10 yaşına kadar bu tasarımı rahatlıkla kullanabilirsiniz. Pembeler lilalar gerçekten çok süslü oldu.İşte tasarımın ayrıntıları. Sizde beğendiyseniz blogumda yorum yazabilir facebook sayfamı beğenerek bana mesaj atın. Aynısı ücretsiz sizinde olsun.

Bu tarz bir çalışmayı illaki doğum günü partisinde kullanıcağız diye bir şart yok. Bebeğinizin veya çocuğunuzun odasının duvarına da asabilirsiniz. Tek yapmanız gereken bana isim vermeniz. Aşağıdaki örnek banner doğum günü için ama siz çocuk odasında kullanmak istiyorsanız sadece isim yazan bannerı gönderebilirim size.

Tasarımın içerikleri

Aşağıdaki resimde tasarımların bütün içerikleri bulunan resimden bütün çalışmayı görebilirsiniz.

2 Responses to "Little Fairy"

Benim kızım 4 yaşına giriyor. Kızımın ismi Ecenur. Sizden ricam bu perili çalışmanızı onun için yaparmısınız. Teşekkür ediyorum.

Siparişiniz alınmıştır. Hemen çalışmaya başlayıp gönderiyorum. Yavrunuza mutlu ve sağlıklı günler temenni ediyorum.

Leave a Reply

