Parti Süsleri

Calliou Parti Süsü

Posted on: September 24, 2012

Evet yoğun istek üzerine Calliou parti süsü yapmaya karar verdim. İlk resmimi yayınlıyorum devamı yakında gelecek. Bloğumu takip etmeyi unutmayın hergün yeni ve değişik tasarımlarla yayımda olacağız.

Denizcan ve Ecenur için siparişler alındı. Parti süslerini yapmaya başladım. İkiside calliou temasını seçti. Sizleri çok öpüyorum minikler. Temayı çalışıyorum yakında sizlerle.

1 Response to "Calliou Parti Süsü"

pepenin parti seti yokmu burada resim var ama onu göremedim. eğer varsa oğlum pepeyi çok seviyor. ben ondan sipariş vermek istiyorum lütfenn

Leave a Reply

